
Vrácení zboží
Něco není v pořádku? Všechny reklamace řešíme hned a bez zbytečné administrativy!
Nelíbí se vám objednané zboží? Nepoužité zboží v originálním obalu nám můžete do 14 dnů vrátit. Stačí kontaktovat náš zákaznický servis nebo o tom dát vědět obchodnímu zástupci, který se o vás stará. Zboží si u vás vyzvedne náš řidič.Přišlo vám něco jiného, než jste si objednali? Pokud na to přijdete hned při převzetí, vraťte rovnou zboží řidiči. Jestli jste záměnu objevili později, kontaktujte zákaznický servis nebo obchodního zástupce nejpozději do 10 dnů od převzetí zboží a my chybu co nejrychleji napravíme.
Reklamace
Poškozený obal? Pokud jste to zjistili hned při jejím převzetí, požádejte řidiče, aby společně s vámi zkontroloval, jestli je zboží v pořádku. V případě, že tomu tak není, vraťte je řidiči, pošleme vám nové.
Dodali jsme vám rozbitý výrobek? Dejte nám o tom prosím vědět nejpozději do třech dnů od jeho převzetí.
Nepřišlo vám všechno, co jste si objednali? Zboží vám standardně dovezeme následující pracovní den a expedujeme přitom vše, co máme skladem. Pokud něco zrovna chybí, řidič vám při předání zásilky předá i seznam nedodaných položek. Dovezeme vám je hned, jakmile budou k dispozici.
